donderdag 21 februari 2008

Global anatomy

We willen allemaal terug naar de baarmoeder, naakt zijn.
Global Anatomy in een barok gebouw was van een overdadige soberheid.
Een naakte man met witte sokken komt op, de modernde primitieveling. Wat volgt is een relaas van alles overheersende ducktape, smeltende boter, rondvliegende stoelen, een bijl, kaka, valse kerstbomen en vooral veel lachen om verbazing zonder rede.
Zoals een lach behoort te zijn.
Ik hou van de planken, ik hou van de jardin, van de court, van de zitjes, de andere toeschouwers waarmee je een uur lang hetzelfde anders beleefd, maar het liefst van al heb ik de te snijden spanning net voor een voorstelling waarmee men een been kan breken.
Benjamin verdonck,Willy thomas bedankt

Laten we naakt zijn en alles op nieuw uitvinden, haalt het niets uit dan levert het mooie beelden op.

1 opmerking:

Jos. zei

Zo Wilde Weldoener.
Jij hier.
Ik voel mij plots een beetje gevoyeuriseerd, vreemde kronkels in den internet.
Gelukkig is ons Catherine er nog. Al dan niet met scheermes.
Liefs.
En alle goeds.